مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با استعفای نصرتی مخالفت کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با استعفای نصرتی مخالفت کرد.

به گزارش اف سی پارس جم ؛ حمید افشاری مدیرعامل پارس جنوبی در نشستی که با حضور نصرتی سرمربی مستعفی تیم و حسینی سرپرست تیم توسط نشریه نسیم جم در کلاب هوس تشکیل گردید گفت: با استعفای نصرتی مخالفت کردیم و انشاالله که به کارشان ادامه می دهند. تا چند روز آینده پول به تیم تزریق خواهد شد.

وی ادامه داد: از محمدآقا تقاضا داریم با بازیکنان صحبت کنند این روند ادامه داشته باشد. ما در ۴ بازی اخیر ، ۲ برد و ۲ مساوی داشتیم . ایشان خیلی تحمل کرده اند و سختی زیادی کشیده اند . مجدد هم می گویم استعفای شان مورد قبول قرار نگرفته و در کنار ما حضور دارند . انشاالله روزهای آینده پول به بازیکنان واریز میشود تا از شرمندگی آنها و زحماتی که کشیده اند بیرون بیاییم.
 
افشاری همچنین در پاسخ به سوال اختصاصی رسانه هواداری پارس جنوبی در خصوص پیگیری های انجام شده برای رفع مشکلات مالی که خارج از نشست کلاب پرسیده شد اینگونه اظهار داشت: پول و بودجه از تهران به سازمان منطقه ویژه تزریق شده و با پیگیری های انجام شده انشاالله در چند روز آتی پول به حساب بازیکنان و کادر فنی در سقف ۷۰ درصد قرارداد تزریق خواهد شد. مشکلات پیش آمده ناشی از زمان بندی اختصاص بودجه در شرکت ملی نفت و زمان شروع فصل فوتبالی است که هر ساله ۳تا۴ ماه اختلاف دارد و همیشه این مشکل بوده و طبیعی است و در تلاشیم انشاالله با ایجاد ساختار باشگاه و تعریف اساسنامه، بودجه مستقیماً به حساب باشگاه واریز شود که شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.
ارسال دیدگاه