رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد

رشد ۱۰۰ درصدی ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر

زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از دو برابر شدن ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر خبر داد.

سعید زرین‌فر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به دو برابر شدن ظرفیت پهلوگیری شناورها در بندر بوشهر اظهار داشت: این اقدام مهم در راستای بهبود و تقویت صادرات در استان انجام شده است و امیدوار هستیم که به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.
وی یادآور شد: بندر بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه صادرات و واردات است و برای تحقق اهداف مورد نظر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
معاون اقتصادی استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت اشتغال زایی در مراکز صنعتی و تولیدی استان بوشهر گفت: اجرای بیش از ۵۲۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر در سطح استان انجام شده است.
وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر در یک سال اخیر در همین راستا انجام شده که ظرفیت اشتغال در این واحدها نیز رشد خوبی را نشان می‌دهد.
زرین‌فر ابراز داشت: پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بیش از ۲۰۰ طرح تولیدی و صنعتی غیرفعال و راکد در استان بوشهر از اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر صورت گرفته است.
وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در استان بوشهر است و در سال جاری با تلاش انجام شده، برنامه‌های متنوعی برای بهبود وضعیت اشتغال خواهیم داشت.
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز