دعوت امام جمعه اهل سنت کنگان از سالمندان برای دریافت واکسن کرونا

دعوت امام جمعه اهل سنت کنگان از سالمندان برای دریافت واکسن کرونا

امام جمعه اهل سنت کنگان از کسانی که نوبت واکسن آن‌ها رسیده خواست در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت کنگان در حاشیه بازدید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در حسینیه ۱۷ شهریور این شهر، گفت: سلامت و امنیت نعمت‌های بزرگی است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی‌داند.
او با قدردانی از کارکنان بهداشت و درمان شهرستان کنگان در زمینه مبارزه، پیشگیری و درمان بیماری کرونا و با اشاره به انجام واکسیناسیون در کشور افزود: با تدابیر خاص دولت، واکسیناسیون هموطنان طبق اولویت‌بندی انجام‌ گرفته و امید است در آینده‌ای نه‌چندان دور واکسیناسیون عمومی نیز آغاز شود.
امام جمعه اهل سنت کنگان با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی با حوزه بهداشت و درمان در زمینه واکسیناسیون کووید ۱۹ ادامه داد: به گروه‌هایی که نوبت واکسن آن‌ها رسیده توصیه می‌شود در اسرع وقت برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
جمالی عنوان کرد: به مردم توصیه می‌شود شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از شرکت در دورهمی خانوادگی و حضور در هرگونه مراسم و اماکن شلوغ بپرهیزند.
امام جمعه اهل سنت کنگان با مراجعه به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حسینیه ۱۷شهریور، ضمن بررسی روند واکسیناسیون، واکسن  خود را دریافت کرد.
ارسال دیدگاه