ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

استانداربوشهر:

ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

استاندار بوشهر گفت: ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات، پروتکل‌های بهداشتی کرونا را رعایت کنند زیرا در صورت تخلف از آنها و برگزاری تجمع با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

به گزارش عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر افزود: انتخابات برای ملت ایران جشن ملی به شمار می‌آید اما امروز به واسطه شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم باید این امر مهم با احتیاط برگزار و برنامه‌ها نباید به گونه‌ای باشد که زمینه آسیب به مردم فراهم شود.
وی تاکید کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است نه اینکه با برنامه‌های خود به سلامت مردم آسیب وارد کنیم، هر ستادی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نکرد با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پلمب شود.
گراوند با بیان اینکه کرونا امروز دغدغه همه دنیا است بیان کرد:  استان بوشهر به دلیل همسایگی با استان هرمزگان دارای شرایط خاصی است و بدون تعارف اگر دقت نشود براحتی گرفتار موج پنجم خواهیم شد.
استاندار بوشهراضافه کرد: فرمانداران برای تامین سلامت مردم با متخلفان و کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد کنند.
وی ادامه داد: همه این افراد برای خدمت به مردم در تلاش هستند که مسئولیتی را  قبول کنند پس باید بدانند هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامت مردم نیست و در این شرایط حساس بهترین خاستگاه و جایگاه برای شیوع بیماری کووید ۱۹، تجمع‌ها است که اگر کنترل نشود شک نکنید بعد از انتخابات کشور دچار مشکل می‌شود.
وی خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: اگر این بیماری را می‌شناسید و به فکر خدمت به مردم هستید، مراقب سلامت مردم باشید.
گراوند خطاب به ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: نباید نظاره گر قانون شکنان باشیم دستگاه‌های ناظر و مسئول برگزاری انتخابات هر گونه نقض پروتکل‌ها را در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: کسی که ابتدایی ترین و آشکار ترین اصول را رعایت نکند چطور می‌خواهد به مردم خدمت کند.
گراوند تاکید کرد: هرچند انتقادهای تندی علیه دولت در حال انجام است ولی با وجود همه مشکلات و تنگناها بیشترین کار و سرمایه‌گذاری در بخش آب استان بوشهر در دولت تدبیر و امید انجام شده‌است.
وی با اشاره به سخنان برخی افراد ادامه داد: برخی تصور می‌کنند اشتغال دستوری است و این سخنان نشان می‌دهد این افراد  آشنایی با الفبای کشور داری ندارند زیرا اشتغال نیازمند زیرساخت و سرمایه‌گذاری است.
استاندار بوشهر تاکید کرد: با وجود همه گرفتاری‌ها اما در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در این دولت گام‌های اساسی برداشته شده‌است که کارهای انجام شده بویژه در دولت دوم تدبیر و امید با هیچ دولت دیگری قابل مقایسه نیست اما امروز نامزدها چشم و گوش خود را بسته و در تلا ش هستند همه چیز را زیر سوال ببرند.
گراوند ادامه داد: با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها دولت دوازدهم روزهای پایانی را طی می‌کند و به طور یقین سرش را بالا می‌گیرد چون با وجود تحریم‌ها با پشتیبانی مردم و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب اجازه نداد کشور به زانو درآید.
وی تاکید کرد: با وجود همه بی مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی با وجود تحریم‌های فلج کننده با دست خالی کارهای بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام گرفت و بخوبی عبارت "ما می توانیم" را در این دولت در عمل محقق شد که نباید این افتخارها را زیرسوال برد.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز