اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی است

امام جمعه بوشهر:

اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی است

ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی است زیرا در پیش رو گفت وگو می کند اما از پشت سر خنجر می زند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: تنها راه رهایی از تحریم های استکباری، مبارزه با شیطان بزرگ است زیرا برجام به دلیل عمل نکردن آمریکا و دیگر طرف های غربی به تعهداتشان تاکنون در رفع تحریم ها موثر نبوده است.
وی اضافه کرد: برخی ها فکر می کردند در برجام با دادن برخی امتیازها، تحریم های ظالمانه برداشته می شود، اما چیزی در عمل انجام نشده و تحریم ها برداشته نشده اند.
صفایی بوشهری ادامه داد: اینکه گفته شود برجام ایران را نجات داده و به رشد اقتصادی در صحنه های بین الملل رسانده است، تعبیری درست نیست.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز، بیان کردند، مذاکره با آمریکا مشکلات ما را حل نمی کند بلکه افزایش هم می دهد.
صفایی بوشهری بیان کرد: هم اینک بیداری عمومی در دنیا در پرتو انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته و ملت ها نسبت به شرارت آمریکا آگاه شده اند.
امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در باره مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، ادامه داد: مجادلات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بویژه در مسائل اخلاقی برای از بین بردن شخصیت آمریکا و افشای ماهیت آن کافی و پخش آن کار خوبی است تا همه مردم بویژه مردم سرزمین‌های اسلامی متوجه شوند که پشت سر سران آمریکا چه مسایلی وجود دارد.
وی بااشاره به روز سه شنبه هفته آینده به نام کیفیت اظهار کرد: کیفیت کار و کالا یکی از مهمترین مباحث مورد نیاز در جامعه است که مسئولان مربوطه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
صفایی بوشهری گفت: همه کالاهای داخلی باید دارای کیفیت مناسب باشند تا بتوانیم ادعا کنیم کار و کالای ایرانی سرآمد است.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز