روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبي ، روابط عمومي برتر هشتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي صنعت نفت

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبي ، روابط عمومي برتر هشتمين جشنواره روابط عمومي‌هاي صنعت نفت

وزير نفت در هشتمين جشنواره روابط عمومي ‌هاي برتر با اهدا لوح از روابط عمومي مجتمع گاز پارس جنوبي در بخش كارشناسي و مطالعات اجتماعي قدرداني كرد.
‎به گزارش روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي، هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت نفت روزسه با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری، معاون وزیر نفت در امور گاز، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و روسای روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت برگزار و از شرکت های برتر در حوزه های مختلف قدردانی شد.
برپایه این گزارش، در قالب این جشنواره، شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در هشت محور به رقابت پرداختند و در پایان با نظر کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه، شرکت های برتر معرفی شدند.
در بخش کارشناس برتر، آقايان مصطفي فرامرزيان از روابط عمومي مجتمع گاز پارس جنوبي به عنوان رتبه‌ي برتر، بيگدلي مجرد از روابط عمومي منطقه‌ي هفت عمليات انتقال گاز رتبه‌ي دوم و نادر رابطي از روابط عمومي شركت گاز استان زنجان و جابر شمس از روابط عمومي ستاد به طور مشترك به مقام سوم دست يافتند.
از ميان شركت‌هاي توليدي، شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در بخش مطالعات اجتماعي، شركت پالايشگاه نفت تبريز در بخش برنامه‌ريزي، شركت پالايش نفت امام خميني (ره) در بخش انتشارات، شركت پتروشيمي نوري در بخش ارتباطات الكترونيك، شركت پالايش نفت آبادان در بخش تبليغات، شركت پالايش گاز بيدبلند در بخش ارتباطات رسانه‌ايي و شركت پالايش نفت بندر عباس در بخش فرهنگي مقام‌هاي برتر را به دست آوردند.
در پایان این آئین، تابلو فرش پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت ملی گاز ایران و تمبر یادبود این شرکت که از سوی رئیس جمهوری و تعدادی از وزرای دولت یازدهم امضا شده بود به موزه صنعت نفت اهدا شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز