نفت‌وگاز و دریا حوزه‌های راهبردی دانشگاه خلیج فارس بوشهر است

رئیس دانشگاه خلیج فارس:

نفت‌وگاز و دریا حوزه‌های راهبردی دانشگاه خلیج فارس بوشهر است

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: نفت‌وگاز و دریا حوزه‌های راهبردی دانشگاه خلیج فارس بوشهر است.
به گزارش پیام عسلویه  نقل از بنیاد نخبگان بوشهر، عبدالمجید مصلح به معرفی ظرفیت های دانشگاه خلیج فارس بوشهر و چشم اندازهای  آن در حوزه فناوری های پرداخت و گفت: حوزه نفت و گاز و دریا دو حوزه راهبردی است که در دانشگاه به آن سمت جهت گیری شده است و پژوهشکده خلیج فارس با رویکرد زیستی دریایی اقدامات خوبی انجام شده است.
پروفسور ایرج نبی پور رئیس مرکز تحقیقات زیست فناوری دریایی خلیج فارس نیز در این نشست ظرفیت های تخصصی استان و ماموریت های ویژه ملی حوزه بیوتکنولوژی دریایی و سلول های بنیادی و بین رشته ای را تشریح کرد.
پروفسور مجید اسدی  رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس نیز درخصوص فعالیت های مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای و برنامه های پژوهشی و  درمانی توضیحاتی ارایه کرد.
اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان دانشگاه ها، مراکز علمی  و دستگاه های اجرایی به ارائه دستاوردها و فعالیت های خود در حوزه سلول های بنیادی و طب بازساختی پرداختند.
به گزارش خبرگزاری مهر،‌ نشست تخصصی بررسی ظرفیت های استان بوشهر در حوزه سلول های بنیادی و طب بازساختی با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مسئولین دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و سازمان های علمی استان در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز