زنان شیرده در عسلویه تغذیه می‎گیرند

زنان شیرده در عسلویه تغذیه می‎گیرند

پیام عسلویه : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: مادران باردار و شیرده دچار سوءتغذیه در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زیرپوشش طرح توزیع سبد کالای بنیاد علوی قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا؛ جاسم زارعی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع سبد کالای بنیاد علوی شهرستان عسلویه افزود: برنامه حمایت تغذیه ای زنان باردار و شیرده مبتلا به سوء تغذیه خانوارهای نیازمند با همکاری بنیاد علوی اجرا می شود.
وی هدف از اجرای طرح توزیع سبد کالای بنیاد علوی را ارتقای سطح سلامت تغذیه ای زنان باردار و شیرده دچار سوء تغذیه و نیازمند ذکر کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه افزود: در این برنامه زنان باردار از ابتدای ماه چهارم حاملگی تا شش ماه پس از زایمان، به مدت12 ماه در مناطق روستایی شهرستان عسلویه زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.
وی گفت: انتخاب جامعه هدف براساس دستورالعمل اجرایی وزارت بهداشت انجام و از دخالت هرگونه سلیقه شخصی در انتخاب مادران به شدت پرهیز شده است.
زارعی ادامه داد: این برنامه هر دو ماه یکبار و هر بار به هر مادر دارای شرایط مورد نظر یک کیسه برنج، پنج کیلو گرم مرغ، دو عدد پنیر و مقداری خشکبار داده می شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: این برنامه حاصل تلاش و همکاری موسسه بنیادعلوی، معاونت امور بهداشتی دانشگاه بوشهر و شبکه بهداشت و درمان عسلویه است که با دقت و حساسیت زیاد در این شبکه در حال انجام و تاکنون در هر سری حدود 53 نفر از افراد بی بضاعت شهرستان زیرپوشش قرار داده می شوند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز