پایتخت انرژی میزبان نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان خبر داد:

پایتخت انرژی میزبان نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

برگزاری کارگاهها و نشست های علمی، تخصصی و برگزاری تور خبری از برنامه های جنبی این نمایشگاه می باشد.
هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف معرفی و ارائه توانمندیهای بالقوه استان بوشهر از یکشنبه 21 تا 24 آذر ماه به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت فعال در زمینه  صنایع بالا دستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی در فضایی به مساحت 4000 متر مربع، آخرین دست آوردها و یافته های خود  را در زمینه بومی سازی تجهیزات و کالاهای ساخت داخل در معرض دید عموم قرار می دهند.
مهرداد ابراهیمی افزود: با توجه به اقدامات تاثیرگذار دولت تدبیر و امید و شتاب و پویایی قابل توجهی که در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه میادین مشترک در فضای پسابرجام و با رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی و گازی، این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاههای نفت و گاز در جنوب ایران اسلامی و در شمال منطقه استراتژیک خلیج فارس به شمار می رود.
برگزاری کارگاهها و نشست های علمی، تخصصی و برگزاری تور خبری و بازدید از توانمندیها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در منطقه، کشور و استان از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه می باشد.
این نمایشگاه 4 روزه از ساعت 9 صبح تا 16 در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه، آماده بازدید علاقه مندان به این حوزه می باشد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز