جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر آغاز شد

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر آغاز شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از گشایش پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای فیلم سینمای جوان با نام خلیج فارس در بوشهر خبر داد.

حمیده ماحوزی ظهر یکشنبه در آیین گشایش جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر اظهار داشت: این جشنواره با آثار هنرمندان ١١ استان کشور روز گذشته  در بوشهر آغاز شد.
وی تصریح کرد: در این جشنواره استان‌های بوشهر، فارس، یزد، کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و هرمزگان حضور دارند و آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در بخش‌های تک عکس، مجموعه عکس، فیلم نامه آزاد، فیلم مستند، فیلم نامه اقتباسی و تجربی این جشنواره دو هزار و ۸۵۰ اثر ارسال شده است.
ماحوزی عنوان کرد: جشنواره از امروز به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی هنری ٩ دی بوشهر برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده آثار مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده روز سه‌شنبه هفته جاری در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد، بیان کرد: در بخش تک عکس۴۳ قطعه، مجموعه عکس هفت اثر، فیلم مستند کوتاه ۱۴ اثر، فیلم نامه آزاد ۱۰ اثر، فیلنامه اقتباسی ۳ متن و تجربی ۱۵ اثر به مرحله پایانی این جشنواره راه پیدا کردند.


ارسال دیدگاه