دستگاه های اجرایی در گرامیداشت هفته بوشهر همکاری کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر:

دستگاه های اجرایی در گرامیداشت هفته بوشهر همکاری کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هفته بوشهر متعلق به یک مجموعه خاصی نیست و ضروری است همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه هفته بوشهر همکاری کنند.

عبدالخالق برزگرزاده  در نشست اعضاء ستاد هفته بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: طی 10 سال گذشته اتفاق خوب و میمونی برای معرفی توانمندی‌ها، استعدادها و نیروی انسانی کارامد و دلسوز شهر بوشهر در قالب ویژه برنامه‌های هفته بوشهر انجام شده است.
وی اضافه کرد: در طول دوران خدمتی شورای چهارم بوشهر، شاهد نگرش متفاوت و نو در قالب برگزاری هفته بوشهر بودیم که طی آن تمامی محلات و مجموعه شهری و دستگاه های اجرایی برای برگزاری ویژه برنامه های هفته بوشهر دعوت به همکاری شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: به رغم این که بارها اعلام شده که روز بوشهر متعلق به شهرداری، شورای شهر یا هر مجموعه دیگری نیست با برداشت نامناسبی توسط بخشی از دستگاه‌های اجرایی مواجه هستیم و این گمان تقویت شده که گویا هفته بوشهر فقط مربوط به شورای شهر و شهرداری است.
وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر فقط متولی برگزاری هفته بوشهر هستند و اجرای برنامه‌های این هفته، نیازمند توجه و حضور همه دستگاه‌های اجرایی است.
برزگرزاده با اعلام این که سازمان فرهنگی تفریحی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر زمینه مناسبی برای مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در هفته بوشهر ایجاد کرده است گفت: با هم‌افزایی و یکپارچگی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری روز بوشهر، می‌توانیم به شکل بسیار مناسبی هفته بوشهر را به کشور معرفی کنیم.


ارسال دیدگاه