قابلیت استوری اینستاگرام روزانه 200 میلیون دنبال کننده دارد

قابلیت استوری اینستاگرام روزانه 200 میلیون دنبال کننده دارد

مدتي قبل قابليت Stories به تقليد از اسنپ چت وارد شبکه اجتماعي اينستاگرام شد، اما اکنون کاربران تمايل بيشتري به استوري اينستاگرام دارند؛ به‌طوري‌که روزانه 200 ميليون نفر از اين ويژگي استفاده مي‌کنند. با تک بوک همراه باشيد.
اينستاگرام اعلام کرده قابليت استوري طرفداران زيادي دارد؛ همان ويژگي انتشار تصاوير و ويدئوها که بعد از 24 ساعت ناپديد مي‌شوند و اينستاگرام آن را از اسنپ چت کپي کرد. البته اينستاگرام اين آمار را در ماه ژانويه 150 ميليون نفر اعلام کرده بود که حالا به 200 ميليون نفر رسيده است.
اين آمار نشان مي‌دهد تعداد کاربراني که در اين مدت از قابليت استوري اينستاگرام استفاده مي‌کنند بيشتر از افرادي است که از همين ويژگي در اسنپ چت استفاده مي‌کنند. چرا که هر روز 158 ميليون نفر از استوري اسنپ چت بهره مي‌برند.
فيس بوک همواره آمار رشد اپليکيشن هاي خود را اعلام مي‌کند و اين بار به سراغ اسنپ چت رفته است. اسنپ چت در اوايل سال جاري عرضه عمومي سهام خود را کليد زد و در پي آن رشد کاربرانش کاهش يافت. در اين زمان قابليت استوري اسنپ چت توسط اينستاگرام به کار گرفته شد که خطر بزرگي براي سهام‌داران اسنپ چت بود.
بايد ببينيم کاربران اسنپ چت افزايش پيدا مي‌کند و نگراني سهم داران برطرف مي‌شود يا نه، شايد اينستاگرام بتواند با رشد روزافزون خود جاي اسنپ چت را بگيرد.

ارسال دیدگاه