همه رویه‌های گمرکی در بوشهر الکترونیکی می‌شود

سرپرست حوزه نظارت گمرکات بوشهر:

همه رویه‌های گمرکی در بوشهر الکترونیکی می‌شود

مشاور رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: همه رویه‌های گمرکی در بوشهر الکترونیکی می‌شود.

جمشید قسوریان جهرمی در بازدید ناظر گمرکات استان هرمزگان از گمرک بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت‌های گمرکات در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد بهبود وضعیت هستیم.
وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال جاری در گمرکات استان بوشهر بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های ویژه رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی اقدامات شایسته‌ای در حرکت به سمت گمرک الکترونیک انجام شده است.
 سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر ادامه داد: در زمینه سیستمی‌کردن همه رویه‌های گمرکی و حذف کاغذ در گمرکات استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و هم اکنون هیئت کارشناسی از گمرک ایران در سطح استان به همین منظور حضور یافته‌اند.
وی ضمن تشکر و ابراز خرسندی از سفر ناظر گمرکات استان هرمزگان به این استان گفت: تعامل و همکاری بین گمرکات استان با حوزه نظارت هرمزگان می‌تواند به عنوان گامی در مسیر پیشرفت اهداف سازمانی و حل و فصل مسائل فنی و اجرایی گمرکات باشد.
ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهیدرجایی بندرعباس نیز اظهار داشت: هدف از سفر به استان بوشهر، آشنایی با روند فعالیت و مسائل مرتبط با امور گمرکی و نحوه ارائه خدمات با اربابان رجوع و سیستم‌های جدید راه اندازی شده در گمرکات این استان است.
علیرضا دشتانی افزود: آمادگی لازم برای همکاری و تعامل بیش از پیش با ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر در مسائل امور گمرکی و نیروی انسانی را داریم و از هیچ‌گونه تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
ناظر گمرکات استان هرمزگان که به همراه معاون هماهنگی حوزه نظارت هرمزگان و مدیران کل گمرکات بندر لنگه و قشم به استان بوشهر سفر کرده بودند، ابتدا از ادارات و واحدهای ستادی و اجرایی حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر بازدید و از نزدیک در جریان امور مرتبط و نحوه ارائه خدمات گمرکی به اربابان رجوع قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز