زمان تکمیل بیمارستان سپاه در عسلویه

زمان تکمیل بیمارستان سپاه در عسلویه

فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه عسلویه استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شود.

محمدرضا احمدی آسوری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه بیمارستان قائم نیروی دریایی سپاه در بوشهر سال گذشته افتتاح شد اظهار داشت: این مرکز درمانی خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه می‌کند به گونه‌ای که در 9 ماه امسال 346 هزار نفر از این بیمارستان خدمات دریافت کرده‌اند.
وی از راه‌اندازی 2 بیمارستان صحرایی توسط نیروی دریایی سپاه خبرداد و خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی بندرعامری در استان بوشهر آبان‌ماه راه‌اندازی شد و در مدت یک هفته خدمات گوناگون تخصصی به صورت رایگان به 8 هزار نفر به ارزش 300 میلیون تومان ارائه کرد.
فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه بااشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی ندسا در روستای دیوان بندرلنگه در دی ماه گذشته بیان کرد: پزشکان متخصص چشم پزشکی، داخلی، اطفال، گوش، حلق و بینی، جراح عمومی، زنان و زایمان، سونوگرافی، طب اورژانس و ارتوپدی ودیگر تخصص‌ها در بیمارستان صحرایی ندسا در روستای دیوان بندرلنگه  خدمات رایگان به مراجعه کنندگان ارائه دادند.
آسوری با بیان اینکه 8 هزار نفر در یک هفته از بیمارستان صحرایی ندسا در روستای دیوان بندرلنگه خدمات دریافت کردند افزود: بیش از 250 میلیون تومان خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی به مراجعه کنندگان ارائه شد.
وی، از افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی نیروی دریایی سپاه در عسلویه  خبرداد و تصریح کرد: این بیمارستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و  بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده  این مرکز درمانی سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه افزود: سال آینده همچنین مرکز درمانی جراحی محدود نیروی دریایی سپاه در ماهشهر افتتاح می‌شود.
آسوری، خدمت به مردم درحوزه بهداشت و درمان را یکی از سیاست‌های مهم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این راستا  این نیرو اقدام به ساخت و تجهیز مراکز درمانی در مناطق محروم کرده است.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز