برگزاری رویدادهای مهم ورزشی نیمه دوم سال در بوشهر

وزیر ورزش و جوانان خبر داد

برگزاری رویدادهای مهم ورزشی نیمه دوم سال در بوشهر

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به آب و هوای مناسب استان بوشهر در فصل زمستان، برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و مهم ورزشی در نیمه دوم سال در این استان در دستور کار قرار دارد.
مسعود سلطانی‌فر در نشست هم اندیشی با ورزشکاران و جوانان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تبریک هفته دولت با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: ما در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه تهدیدها و تحریم‌ها یکی از موانع حرکت و توسعه کشور در مقاطع مختلف بوده است اضافه کرد: برجام باعث لغو 6 قطعنامه سنگین علیه ایران شد و امروز همه دنیا به جز چند کشور طرفدار ایران هستند.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه بی‌شک امروز در همه جوامع هیچ ابزاری مناسب تر و ارزانتر از ورزش برای سالم سازی و پرکردن اوقات فراغت نداریم، گفت: ما در حوزه ورزش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و توانسته‌ایم در مسابقات جهانی با کسب مدال‌های رنگارنگ پرچم ایران به اهتزار درآوریم.
با بیان اینکه کل مبلغ هزینه شده در لیگ فوتبال 500 میلیارد تومان است تصریح کرد: با این مبلغ ناچیز که بیشتر آن هم توسط هواداران و بخش خصوصی تامین می‌شود اوقات فراغت حداقل 50 میلیون نفر پر می‌شود.
سلطانی‌فر با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از بانوان ورزشکار گفت: بانوان ما توانایی خود را در رشته های مختلف ورزشی نشان داده اند و حمایت از آنها در دستور کار ما قرار دارد.
وی با بیان اینکه ما طرح‌های نیمه تمام بسیاری داریم که از 15 سال پیش تاکنون نیمه کاره رها شده بود و اولویت بندی کردیم تا دهه فجر امسال بسیاری از آنها به بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: در بخش جوانان نیز دولت کارهای زیادی انجام داده و در حالی که در سال 92 سقف تسهیلات ارائه شده به جوانان 3 میلیون تومان بود این میزان امسال به 15 میلیون تومان رسیده است.
با اشاره به افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: در 4 ماه امسال 314 هزار فقره وام ازدواج به جوانان پرداخت شده و 273 هزار نفر هم در نوبت هستند و در مجموع تاکنون 4 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات به جوانان پرداخت شده است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: در حالی که تعداد سازمان‌های مردم نهاد در سال 92 کمتر از 100 تا بود اکنون به 2 هزار سازمان رسیده که قصد داریم با دنبال توانمندسازی این سازمان ها مدیران آینده را از بین آنها انتخاب کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بوشهر در توسعه اماکن ورزشی پیشرفت خوبی داشته است و در اکثر مناطق این استان زمین مینی فوتبال داریم و دیگر اماکن ورزشی نیز در حال توسعه است.
وی با اشاره به آب و هوای مناسب بوشهر در فصل زمستان، از پیگیری برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی در نیمه دوم سال در این استان خبر داد و افزود: با توجه به آب و هوای مناسب استان بوشهر در فصل زمستان، برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و مهم ورزشی در نیمه دوم سال در این استان در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز