نقش طارمی در روزهای بدون سردار

نقش طارمی در روزهای بدون سردار

مهدی طارمی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه هم یکی از بازیکنان اصلی و یکی از بهترین های ایران بود. اگر آن فرصتی که در آخرین دقایق بازی با پرتغال نصیبش شد را تبدیل به گل می کرد آن وقت شاید همه چیز برای او و فوتبال ایران رویایی تر هم می شد اما ضربه او در وقت های تلف شده بازی تبدیل به گل نشد. با اینحال بعد از رقابت های جام جهانی او به تیم باشگاهی اش الغرافه بازگشت و با این تیم در چهار مسابقه فصل 1 باخت 2 برد و 1 مساوی به دست آورد و دو گل نیز به ثمر رساند.

طارمی اما با وجود اینکه یک مهاجم نوک و گلزن در فوتبال باشگاهی است در تیم ملی به دلیل حضور مهاجم اول تیم سردار آزمون معمولا نقش های دیگری چون وینگر یا مهاجم سایه را به عهده می گرفت. حالا اما در آخرین اردوی تیم ملی ایران برای بازی برابر ازبکستان طارمی دوست صمیمی و یار همیشگی اش در خط حمله را در کنارش نمی بیند. در حالی که علاوه بر سردار آزمون ، دیگر مهاجم تیم ملی ایران رضا قوچان نژاد نیز از تیم ملی خداحافظی کرده، کاوه رضایی خط خورده و کریم انصاریفرد بیشتر در ماه های اخیر در پست هافبک بازی کرده به نظر می رسد شاید این بار طارمی بتواند در تیم ملی در همان پست مورد علاقه اش یعنی مهاجم نوک بازی کند.
 
 
مهدی طارمی از همان اولین ماه هایی که به عنوان مهاجم اول و اصلی پرسپولیس در لیگ برتر درخشید مورد توجه کی روش قرار گرفت و از آن پس همیشه یکی از بازیکنان ثابت اردوهای او بوده و 30 بار لباس تیم ملی را به تن کرده و 11 گل هم زده است. او همچنین 5 پاس گل به همتیمی هایش و به خصوص سردار آزمون داده است.

طارمی هم مثل سعید عزت اللهی اولین بازی اش در تیم ملی را برابر تیم ملی ازبکستان حریف امروز ایران انجام داد، مسابقه ای که با تک گل مهدی ترابی به سود ایران به پایان رسید. او در سومین بازی ملی اش برابر گوام برای اولین بار با لباس تیم ملی گلزنی کرد و در این مسابقه دو گل زد.  حالا فرصت مناسبی برای طارمی پیش آمده تا گل های ملی اش را افزایش بدهد چرا که شاید در این بازی تدارکاتی باردیگر بتواند در پست اصلی اش و نزدیک به دروازه حریف بازی کند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز