مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در پارس جنوبی محقق شود

دبیر شورای فرهنگی وزارت نفت:

مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در پارس جنوبی محقق شود

 دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در پارس جنوبی محقق شود.
به گزارش  مهر، احمد مجیدی صبح شنبه در نشست با مدیریت و کارکنان منطقه ویژه پارس با تقدیر از تلاش های یوسفی مدیرعامل سابق منطقه ویژه پارس اظهار داشت: سید پیروز موسوی مدیر جدید این سازمان نیز توانمندی بالایی برای اجرای برنامه‌های صنعت نفت دارد.
وی از موسوی به عنوان مدیری توانمند و قانون‌گرا نام برد و اضافه کرد: عمل به مسئولیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس در قبال محیط پیرامونی یک رسالت مهم است که امیدواریم شاهد تحقق آن به بهترین شکل  باشیم.
دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت بیان کرد: امیدوارم مدیریت جدید منطقه ویژه پارس در این مسئولیت بتواند برای صنعت نفت منشا خیر باشند.
استمرار تولید در پارس جنوبی
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم در عرصه انرژی و اقتصادی کشور است و استمرار تولید در این منطقه از اهداف بسیار مهم است.
سید پیروز موسوی با اشاره به وجود صنایع بزرگ پتروشیمی و گازی در منطقه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: این منطقه عظیم امانت همه مردم ایران است که بیانگر مسئولیت حساس و سنگین در این منطقه است.
وی با بیان اینکه رسالت سازمان منطقه ویژه پارس پشتیبانی از تداوم و توسعه فعالیت‌ها در پارس جنوبی است، تصریح کرد: حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای، نگهداشت و بهره‌برداری از سرمایه‌های عظیم کشور و مسئولیت اجتماعی از مهمترین برنامه‌ها است.
برابری برداشت ایران با قطر
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به سرعت مطلوب اجرا و توسعه فازهای باقی‌مانده پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: اکنون در ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی با قطر برابر هستیم که حاصل تلاشگران در این منطقه است.
موسوی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از صنایع بالادستی، میان دستی و پایین دستی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهمی دارد که باید پاسخی مناسب به میزبانی شایسته مردم از این صنایع بدهیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز