انتصاب مدیرکل جوان میراث فرهنگی باعث امیدواری است

انتصاب مدیرکل جوان میراث فرهنگی باعث امیدواری است


مهدی بکران
خبر انتصاب جوانی باتجربه و متعهد به سمت اداره کلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در این ترافیک اخبار ناخوشایند، باعث خوشحالی و امیدواری حامیان روحانی به شعارهای دولت در استان گردید.
این انتصاب ازچهار دریچه باعث ورزش امید و خوشحالی است که در ادامه به آن اشاره می شود:
  1. نقش بانوان در صورتبندی چهره ی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... جامعه و به ویژه امتداد دولت روحانی پررنگ بوده و این انتصاب در راستای بکارگیری 30 درصد بانوان در بدنه مدیریتی دولت اقدامی قابل تقدیر است.
  2. ارغوان مهدی زاده از جمله جوانانی هست که با رعایت اخلاق، استفاده از همه ی ظرفیت ها و بهره گیری از شیوه های نوین حوزه مدیریتی، همیشه نقش آفرین بوده است. کما اینکه موفقیت های ملی استان در صنایع دستی باعث شد که رتبه آخر استان در این بخش در مدت حضور وی به رتبه اول کشور صعود کند و خیلی از محصول هنرمایی های زنان روستایی برگزیده جشنواره فجر شود. و خیلی از خدماتی که باعث گردیده خانه های روستایی کارگاه های تولید صنایع دستی هم باشد. ناگفته نماند عملکرد کوتاه وی در معاونت گردشگری هم حاکی از این بود که او و تیمش با پایش استان ها و حتی کشورهای موفق گردشگری در صدد بومی سازی و اجرای تجربیات موفق در استان بود.
  3. این انتخاب از سوی آقای مونسان و آقای گراوند استاندر استان هوشمندانه صورت گرفت. چرا که امروز جوانی سکان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را عهده دار شده که از دبیرخانه، مدیر دفتری، کارشناسی، مدیریت میانی، معاونت به این جایگاه رسیده و از محدود مدیرانی هست که از بدنه خود اداره کل می باشد و به تعبیری فرزند این خانه است وغریب نیست.
  4. روحیه نقدپذیر و مشورت پذیری مدیرکل جدید که برمبنای اصل همه چیز را همگان دانند، می تواند باعث رشد و توسعه استان بوشهر در حوزه فعالیت وی گردد.
در پایان ضمن پاسداشت همه ی مدیران اسبق و آقای امیرزاده پرتلاش، امیدواریم این جوان شایسته هم اقلیمی بیش از گذشته با استفاده از تمام ظرفیت های موجود این بار درکسوت مدیرکل نقش آفرینی مثبت و سازنده داشته باشد و رسالت همه ی ما هست که از این فرزند بوشهر برای آبادانی این خطه حمایت کنیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز