انتصاب مشاوران جوان نقطه عطفی در جوان‌گرایی دستگاه‌های اجرایی

انتصاب مشاوران جوان نقطه عطفی در جوان‌گرایی دستگاه‌های اجرایی

مشاور جوانان استاندار بوشهر گفت: انتصاب مشاوران جوان نقطه عطفی در جوانگرایی دستگاه‌های اجرایی استان و راهکاری مناسب برای بهره‌گیری از نظر و توانمندی جوانان در برنامه‌ریزی‌هاست.
حسین صداقت  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوانافزود: انتصاب مشاوران جوان از تیر آغاز شده و هر چند تاکنون مدیران کل دستگاه‌های متعددی مشاور جوان خود را معرفی کرده‌اند، اما برخی از دستگاه‌ها هنوز مشاور جوان خود را تعیین نکرده‌اند که این موضوع سبب تاخیر در تشکیل کارگروه استانی مشاوران جوان شده است.
وی اهداف مهم به‌کارگیری مشاوران جوان را در دستگاه‌های اجرایی، ایجاد زمینه لازم برای بهره‌گیری بیش از پیش مجموعه از توانمندی‌ها و ایده‌های نو و خلاقانه جوانان و همچنین بسترسازی لازم به منظور توانمندسازی جوانان شایسته شاغل در هر دستگاه در راستای بهبود فرایند مدیریت عنوان کرد.
مشاور جوانان استاندار بوشهر گفت: برای بهبود کیفیت فرایند مشاوره جوانان در دستگاه‌ها با همکاری حوزه معاونت سیاسی استانداری دستورالعملی در حال تدوین است که به زودی با مشارکت مشاوران جوان آماده و به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.
صداقت بیان کرد: همچنین در نظر گرفته شده کارگروهی شامل مشاوران جوان استان بوشهر تشکیل شود تا ضمن ارزیابی و سنجش دوره‌ای عملکرد مشاوران جوان، از ظرفیت‌های فعال موجود در دستگاه‌های مختلف استفاده و زمینه مشارکت بیش از پیش جوانان توانمند فراهم شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز