مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت قرار گیرد

معاون استاندار بوشهر:

مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت قرار گیرد.

سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه تحقیقاتی - پژوهشی طراحی و ساخت اولین بازوی بارگیری نفت خام در جزیره خارگ با گرامیداشت هفته پژوهش اظهار داشت: کار بزرگی صورت گرفته است و شاهد افتتاح آن هستیم.
وی اضافه کرد: امروز در شرایطی هستیم که علی‌رغم پیشرفت‌های بزرگ علمی در دنیا ولی نادانسته‌های بسیار زیادی وجود دارد و باید با انجام امور پژوهشی و تحقیقاتی در راستای رفع این کمبودها تلاش کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت بالای فعالیت‌های پژوهشی خاطرنشان کرد: برخی مشکلات و کمبودها وجود دارد که باید با انجام برنامه‌های تحقیقاتی در مسیر رفع این مشکلات قدم برداریم.
وی تصریح کرد: باید علم خود را توسعه دهیم و نمی‌شود که علم را بدون تحقیق و پژوهش توسعه داد و از این نظر پژوهش یک کار اساسی است.
زرین‌فر افزود: دانشگاه و صنعت به صورت جداگانه کارهایی را انجام می‌دهند و باید شرایط به گونه‌ای باشد که کارهای صورت گرفته در دانشگاه به کار صنعت بیاید و نمونه این کار را در جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: راه‌های زیاد دیگری وجود دارد که باید برویم و همه مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت و به ویژه صنعت نفت قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز