کاهش پروازها علت افزایش قیمت بلیت هواپیما در بوشهر

کاهش پروازها علت افزایش قیمت بلیت هواپیما در بوشهر

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: کاهش فعالیت شرکت‌های هواپیمایی به علت مشکلاتی که در ناوگانشان دارند، باعث شد قیمت بلیت هواپیما در این استان افزایش یابد.

کمال دهقان منشادی افزود: پارسال فرودگاه بوشهر با افزایش تعداد پرواز‌ها رو به رو بود، اما امسال تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی (ایرلاین‌ها) به علت مشکلات ناوگان، پروازهایشان به بوشهر را لغو کردند که این موضوع باعث شد قیمت بلیت در برخی از مسیر‌ها افزایش یابد.
وی ادامه داد: به منظور کاهش بهای بلیت هواپیما، مکاتبه و مذاکراتی با برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز به بوشهر صورت گرفته است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با ابراز امیدواری در خصوص ایجاد مسیر‌های جدید پروازی بیان کرد: افزایش پرواز‌ها و توسعه گردشگری نیاز به همکاری همه بخش‌های استان دارد و با توجه به وجود دیدگاه توسعه بخش در مدیران ارشد استان، می‌توان در این زمینه برنامه‌های خوبی اجرا کرد.
دهقان منشادی با گرامیداشت هفته حمل و نقل گفت: گسترش صنعت گردشگری به توسعه امکانات حمل و نقل وابسته است و حمل و نقل هوایی با ایجاد امکانات دسترسی آسان، سریع و ایمن به نقاط مختلف و با فواصل طولانی سهم زیادی از جابه‌جایی گردشگران را به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق آمار ارائه شده در هشت ماه امسال بیش از ۳۴ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور جابه‌جا شده اند که نشان از پویایی و حرکت رو به جلو این صنعت در کشور دارد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به ظرفیت توسعه گردشگری در استان، یادآور شد: توجه به این حوزه باعث افزایش درآمد، اشتغال و در نهایت توسعه پایدار مناطق می‌شود.
دهقان منشادی تصریح کرد:با توجه به نبود حمل و نقل ریلی در استان بوشهر، فرودگاه نقش بسیار مهمی در توسعه گردشگری استان ایفا می‌کند و فرودگاه بوشهر نیز با توجه به زیرساخت‌های مناسب از جمله داشتن باندی به طول بیش از چهار کیلومتر، دستگاه‌های کمک ناوبری پیشرفته، برج کنترل دارای سامانه‌های ارتباطی و کنترلی جدید و پایانه‌های مناسب، آمادگی لازم برای افزایش و برقراری پرواز در مسیر‌های جدید را دارد.


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز