پروژه «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» با جام جهانی قطر پیوند می‌خورد

معاون استاندار بوشهر:

پروژه «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» با جام جهانی قطر پیوند می‌خورد

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» همزمان با جام جهانی قطر برگزار می‌شود و با آن پیوند می‌خورد.

مهرداد ستوده ظهرسه‌شنبه در نشست با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی کشور اظهار داشت: بوشهر مردمی قدرشناس دارد و شایسته خدمات عالی هستند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: پروژه «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» با محوریت استاندار بوشهر راه‌اندازی شده است و با دست وزیر کشور رونمایی شد.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پروژه «بوشهر توریسم ۲۰۲۲» با جام جهانی قطر همزمان می‌شود، اضافه کرد: استان بوشهر برنامه‌ریزی خوبی را در این راستا داشته است و این پروژه با جام جهانی قطر پیوند می‌خورد.
وی افزود: در سال ۲۰۲۰ و دو سال قبل از برگزاری جام جهانی قطر تبلیغات خود در مورد این پروژه را در کشورهای حوزه خلیج فارس آغاز خواهیم کرد و موضوع را با علاقمندی با جدیت پیگیری می‌کنیم.
ستوده با اشاره به اقداماتی که برای احیای بناهای تاریخی بوشهر صورت گرفته است، ادامه داد: انتظار داریم کمک بیشتری به بوشهر صورت گیرد چون مردمی قدرشناس دارند و شایسته بیشترین خدمات هستند.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بافت تاریخی بوشهر و توسعه گردشگری در سطح استان، بیان کرد: بخش عمده مطالبات مردم این است که به بافت تاریخی بوشهر توجه شود و باری مرمت آن اقدام شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار حضور بیشتر هیئت مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی کشور در استان بوشهر شد و افزود: انتظار داریم کمک بیشتری برای توسعه بافت تاریخی و مرمت و احیای بناها در این استان انجام شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز