پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از ابلاغ دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: تسهیلات لازم به این بنگاه‌ها پرداخت می‌شود.

سید حسین حسینی محمدی بیان کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش تولید و اشتغال، پرداخت تسهیلات لازم برای نگهداشت واحدهای اقتصادی (بازسازی و نوسازی) و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: صاحبان طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش‌از 60 درصد نیز مشمول این برنامه شده و می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: متقاضیان باید جهت اخذ تسهیلات درخواست خود را در سامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت کنند و پس از ارائه مدارک لازم به کمیته بررسی و تایید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی تصریح کرد: بانک عامل نیز موظفند ضمن ارجاع سریع و منظم درخواست‌های ابلاغ شده به شعب خود، همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات انجام دهند.
حسینی محمدی با تاکید بر تحقق دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: با توجه به ابلاغ این برنامه انتظار می‌رود با هماهنگی دستگاه ‏های اجرایی استان تامین مالی واحدهای تولیدی در اولویت قرار گرفته و زمینه تحقق اهداف برنامه مذکور فراهم شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز