آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر مهار شد

آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر مهار شد

آتش گرفتن ضایعات چوبی در خیابان توحید بوشهر باعث حادثه شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  ، گفت: ساعت ۹:۴۶ دقیقه صبح امروز با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام شد که حادثه آتش سوزی در خیابان توحید بوشهر رخ داده است.
داریوش وحدتی افزود: دو گروه از آتش‌نشانان در سه دقیقه خود را به محل رساندند و متوجه شدند که ضایعات چوبی جمع شده در نزدیکی یک واحد مسکونی آتش گرفته و به ایزوگام این ساختمان سرایت کرده است.
وی ادامه داد: برای مقابله بهتر با گسترش آتش، یک گروه دیگر نیز به آتش نشانان افزوده شد و ضمن مهار آتش، از نفوذ آن به ساختمان مسکونی جلوگیری شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر بیان کرد: عملیات مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه ساعت ۱۱:۲۰ به پایان رسید و فقط نمای ساختمان مسکونی  آسیب دید.
وحدتی از واحد‌های صنفی خواست ضایعات مربوط به کار خود را با همکاری سازمان پسماند شهرداری ساماندهی کنند و از مردم نیز درخواست کرد نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.
وی استفاده از ایزوگام را بدون پوشش ممنوع عنوان کرد و از صاحبان ساختمان‌ها خواست با توجه به اشتعال زا بودن ایزوگام به این نکته بیشتر توجه کنند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز