دانش‌آموزان استان بوشهر با تکالیف اجتماعی خود بیشتر آشنا می‌شوند

دانش‌آموزان استان بوشهر با تکالیف اجتماعی خود بیشتر آشنا می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف، دانش آموزان استان بوشهر با تکالیف حوزه اجتماعی خود بیشتر آگاه می‌شوند.

ناصر کرمی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت استاندارد در جامعه اظهار داشت: نام و آرم استاندارد اطمینان و آرامش خاطر را برای هر یک مصرف کنندگان ایجاد می‌کند و نبود این آرم بر هر کالا باعث دغدغه و پریشانی افراد می‌شود.
کرمی ادامه داد: تا زمانی که ما از نظر فرهنگی به جای مطلوبی که مردم خود خواهان استاندارد باشند نرسیم باید در راستای استاندارسازی و ترویج آن هزینه کرد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بستر مناسبی برای نهادینه کردن استاندارد در بین جامعه است تصریح کرد: دانش آموزان نسبت به دیگر اقشار جامعه باورمندی بهتری دارند و از طرفی چون دانش آموزان سفیران ما در خانواده هستند می‌توانند افراد بیشتری در ترویج این فرهنگ جذب کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به طرح موفق سفیران سلامت و همیار پلیس در آموزش و پرورش یادآور شد: این دو طرح به طور بسیار خوبی در مدارس اجرا می‌شود و دانش آموزان نسبت به بهداشت و راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری دارند.
کرمی ابراز داشت: جامعه توسعه نیافته و در حال توسعه به سختی استاندارد را می‌پذیرد و فعالیت‌های استاندارد سازی باید به صورت تدریجی در بین عموم رایج شود تا افراد نسبت به استاندارد بدبین نشوند.
وی افزود: اگر دانش آموزان به عنوان عموم جامعه آمادگی ذهنی و روحی لازم را داشته باشند با فرهنگ سازی خیلی از اقدامات پیشگیرانه و نظارتی در راستای رعایت استانداردهای لازم کم می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر این تفاهم نامه را ظرفیت بسیار خوبی برای مجموعه‌های آموزش و پرورش و استاندارد دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با فضای استاندارد و تخصص حوزه استاندارد باعث می‌شود دانش آموزان با تکالیف حوزه اجتماعی خود بیشتر آگاه شوند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز