5 سالن چندمنظوره در مدارس عسلویه احداث می‌شود

5 سالن چندمنظوره در مدارس عسلویه احداث می‌شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: پنج سالن چند منظوره در مدارس شهرستان ساخته می‌شود که اعتبار این سالن‌ها تأمین شده و تا مهرماه این سالن‌ها تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

عبدالنبی یوسفی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: کمک به آموزش و پرورش باید در اولویت باشد و شوراها شهرداران و دهیاران در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کنند.
فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه هنر شورای آموزش و پرورش ارائه راهکارها برای رفع مشکلات است،افزود:  باید با ارائه راهکار به رفع مشکلات آموزش و پرورش کمک کنیم ؛دانش‌آموزان عسلویه مستعد هستند اگر به آنان توجه و امکانات برای آنان فراهم شود، می‌توانند رتبه‌های اول استان را کسب کنند.
وی از احداث پنج سالن چند منظوره در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: اعتبار این سالن‌ها تأمین شده و ما سهم خود را پرداخت کرده‌ایم که تا مهرماه این سالن‌ها تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.
یوسفی تأکید کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش باید به صورت منظم‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری برگزار شود و ترکیب اعضای شورا به‌گونه‌ای باشد که شاهد حضور افراد خلاق و توانمند باشیم که بتوانند راهکار بدهند و به شورا در رفع مشکلات کمک کنند؛ شورایی فکر کنیم و با آمادگی در جلسات حضور پیدا کنیم.
وی به بحث اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: پر کردن اوقات فراغت و وقت غیررسمی دانش‌آموزان برای هویت و شخصیت آنان خوب است؛ این کلاس‌ها باید با کیفیت برگزار شود و در پایان هم  نظرسنجی صورت گیرد که تا چه میزان باعث رضایتمندی و تحقق اهداف شده است؛ در برنامه‌های اوقات فراغت در حوزه آشنایی با حقوق شهروندی و افزایش مهارت‌های اجتماعی بیشتر  کار شود.
فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: در برنامه طرح هجرت از توان دانش‌آموزان استفاده شود و این طرح باید هم به مهارت‌آموزی  دانش‌آموزان کمک کند و  موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت فرهنگ کار و تلاش در بین دانش‌آموزان شود.
وی  با بیان اینکه طرح هجرت ظرفیت خوبی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است،ادامه داد: از توان اردوهای جهادی استفاده شود البته باید کیفیت کار مدنظر قرار گیرد  و شهرداران  با همکاری آموزش و پرورش  این طرح را ببندند و میزان کمک‌های خود را اعلام کنند و ما نیز در بحث کمک به آموزش و پرورش در برخی موانع اداری به شهرداران کمک می‌کنیم.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز