انتقاد امام جمعه موقت عسلویه از بی توجهی به کارکنان بومی بیمارستان این شهر

انتقاد امام جمعه موقت عسلویه از بی توجهی به کارکنان بومی بیمارستان این شهر

امام جمعه موقت عسلویه گفت: چند سالی است در عسلویه بیمارستان راه افتاده و تعدادی از کارکنان بومی در بیمارستان کار می‌کنند اما به آنان بی توجهی می‌شود، نه رسمی می‌شوند و کمترین حقوق می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عباس بحرینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه به هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش پرداخت و اظهار داشت:  شهید بهشتی فردی بزرگ بود، کسی جایش را پر نکرد و وی مجتهدی مسلم و با دین و تاریخ و علم آشنا بود.
امام جمعه موقت عسلویه افزود: دشمن می‌فهمید چه انسان‌هایی را از ما بگیرد، آنها می‌خواستند ستون‌های انقلاب را از ما بگیرند و شهدای زیادی از ما گرفتند تا انقلاب را بشکنند و به اهداف پلیدشان برسند انقلاب بهتر به سامان رسید و دشمنان انقلاب رو سیاه شدند و الان دارند خواب پریشان می بینند و این نتیجه استقامت ملت است.
امام جمعه موقت عسلویه به روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اشاره کرد و افزود: رهبر ما با سلاح های شیمیایی و اتمی مخالف است، ما دنبال این سلاح ها نیستیم؛ آمریکایی‌ها وارد عراق شدند که سلاح‌های شیمیایی و اتمی را نابود کنند اما خودشان به صدام دادند و انبارهای آنها پر از این سلاح هاست و در سردشت و حلبچه جنایت کردند.
بحرینی به مشکل بیمارستان عسلویه اشاره کرد و گفت: خطاب من به مسؤولین تامین اجتماعی استان است  و آنها گلایه داریم؛ چند سالی است در عسلویه بیمارستان راه افتاده و تعدادی از کارکنان بومی در بیمارستان کار می‌کنند اما به آنان بی توجهی می‌شود، نه رسمی می‌شوند و کمترین حقوق می‌گیرند.
وی افزود: مدارک تحصیلی این افراد هم با بقیه برابر است، سخت‌ترین کارهای بیمارستان هم انجام می‌دهند؛ ما در خط مقدم آلودگی هستیم.
امام جمعه موقت عسلویه بی توجهی به این شهر را یک خیانت عنوان کرد و گفت: استاندار محترم نگذارید این خیانت‌ها ادامه پیدا کند، هر کاری می‌خواهند برای عسلویه انجام دهند مرکز استان مخالفت می‌کند این مخالفت‌ها تا کی باید باشد.
امام جمعه موقت عسلویه گفت: ما در خط مقدم آلودگی هستیم. به دیگران توجه می کنید این خیانت است. نگذارید این خیانت ها ادامه پیدا کند. هر کاری می خواهند برای عسلویه انجام دهند مرکز استان مخالفت می کند. این حسد این خودخواهی و خیانت تا کی باید باشد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز