نسخه Pdf

پیکر شهید «غلامرضا سلیمی» وارد بوشهر شد

بوشهر عطر شهید گرفت؛

پیکر شهید «غلامرضا سلیمی» وارد بوشهر شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامرضا سلیمی وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان و قشرهای مختلف مردم شهید پرور بوشهر قرار گرفت.

شهید غلامرضا سلیمی که در سال 1367 در زیبدات به فیض عظیم شهادت نائل آمده است پس از 31 سال پیکرپاکش پس از تفحص و شناسایی عصر امروز به فرودگاه بوشهر منتقل شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عصر یکشنبه در این آئین با تاکید بر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا اظهار داشت: مسیر شهادت که امام حسین (ع) گشوده‌اند همیشه بر روی مردم باز است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند با مجاهدت و فداکاری به شهادت رسیدند و به عنوان نماد مقاومت و پاسداری از اسلام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه شهادت برای مردم ولایت‌مدار استان بوشهر یک سعادت و کمال است ادامه داد: استان بوشهر از دیرباز در ادوار مختلف تاریخی مرکز جهاد، حماسه و مقاومت بوده است.
استاندار بوشهر نیز در این آئین با تاکید بر ایستادگی و مقاومت برای حفاظت آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.
عبدالکریم گراوند از پیام‌های شهدا به مقاومت در مقابل دشمنان و ایستادگی برای حفظ آرمان‌ها اشاره کرد و افزود: همه باید با حضور در صحنه و پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب نشان دهیم که از یاد شهدا غافل نیستیم.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز