شماره خبر : 1088
منتشر شده در مورخ : ۲۲ مهر ۱۴۰۲
ساعت : 11:24
دریافت تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

دریافت تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه:
دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری در تاریخ ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار(صدای مشتری) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در این اجلاس حضور داشتند.
در این اجلاس سراسری ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف کننده در شرایط بحرانی، آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار و… مورد بررسی قرار گرفت.
این اجلاس هر ساله و به همت اتاق بازرگانی ایران ، وزارت‌ صنعت و وزارت ارتباطات برگزار می گردد.
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه توانست در این اجلاس بر اساس ارزیابی های انجام شده در چهارچوب محور های همایش ، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید و از مهندس باتمانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت در جهت اعتلای فرهنگ مشتری‌مداری، تقدیر و تشکر شد.

شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی ، هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم های رضایت مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان صورت گرفته است.
 

برچسب ها : شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری تندیس زرین رضایتمندی مشتری