آمادگی ۴۰ شهر استان بوشهر برای برگزاری انتخابات

آمادگی ۴۰ شهر استان بوشهر برای برگزاری انتخابات

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در ۴۰ شهر استان فراهم شده است.

حمید بردستانی انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دانست و با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: با برگزاری انتخابات شورای اسلامی در شهرها، سرنوشت چهار سال آینده‌شان تعیین می‌شود.
 وی ادامه داد: با توجه به قرارگیری جامعه در دوره‌ای سرنوشت ساز، شاهد تغییر مدیریت محلی در حوزه شورا‌ها و شهرداری‌ها خواهیم بود.
 مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شورا‌ها در همه ۴۰ شهر استان بوشهر خبر داد و افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد تعداد ۱۰۸ نفر از مجموع ۲۱۰ عضو شورای پنجم شهر‌ها، نامزد انتخابات در دوره ششم هستند.
 وی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ستاد تبلیغاتی نامزدها، عنوان کرد: مکان‌هایی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها از سوی شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.
 بردستانی گفت: پس از برگزاری انتخابات، آموزش‌هایی به منتخبان مردم در خصوص مسائل مختلف از جمله وظایف شوراها، آیین نامه انتخاب شهرداران و موضوعات مربوط به شهرداری‌ها داده خواهد شد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز