خورشید مصنوعی و رتبه بندی فرهنگیان!

خورشید مصنوعی و رتبه بندی فرهنگیان!

این روزها که دولت در حال محکم کاری است تا خدای ناکرده، فضای سبز بدون گلکاری و سبزه آرایی در کشور باقی نماند و ساختمان پاستور را بدون تحریم، با برجام آچارکشی شده و واکسن های هلو هلو برو تو گلو و قبض آب و برق و گاز و تلفن تسویه شده تحویل دولت جدید بدهد، یک عده در تلاش هستند خدمات دولت را زیر سوال ببرند و مشارکت پائین مردم در انتخابات و افزایش رای های باطله را ناشی از بی کفایتی و بی تدبیری دولت جلوه دهند! زهی خیال باطل ... البته این همه ماجرا نیست و جماعتی دیگری هم تازه یادشان آمده که نقد و مطالبه گری باعث پیشرفت دولت می شود و دولت هم باید فراجناحی باشد!

وحید حاج سعیدی

در همین گیر و دار چینی های عاشق خفاش، که همه را از کار و زندگی انداخته اند و مردم جهان را به خاک سیاه نشانده اند، خورشید مصنوعی درست کرده اند که 16 برابر خورشید ولایت ما حرارت دارد! آژانس خبری دولتی "شین‌هوا" گزارش داد که "ابررسانای پیشرفته تجربی توکاماک"(EAST) در تأسیساتی در شرق شهر "هفی" دمای پلاسمای ۱۲۰ میلیون درجه سانتیگراد را برای ۱۰۱ ثانیه حفظ و ثبت کرده است.
در این گزارش آمده است که این خورشید مصنوعی همچنین برای مدت زمان ۲۰ ثانیه موفق به حفظ دمای ۱۶۰ میلیون درجه سانتیگراد شده است که 16 برابر دمای خورشید است.
البته خوبی ماجرا این است که چینی ها آدم بیکار ندارند که مثل ما برود و ادعای 160 میلیون درجه سانتیگراد حرارت را راستی آزمایی کند. شاید هم کسانی رفته اند و آنها هم ترمومتر یا دماسنج دست شان داده اند که اگر شک دارید بروید خودتان اندازه گیری کنید!
این مقدمه را مرقوم کردیم که بگوئیم چینی ها در عرض 5 سال خورشید مصنوعی درست کردند که کانه جهنم ولی ما بعد از 16 سال هنوز نتوانستیم قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرایی کنیم یا بعد از 8 سال هنوز زونکن رتبه بندی فرهنگیان مثل پاسکاری سردار آزمون و طارمی از دولت به مجلس در حال قل خوردن است! با این تفاوت که پاسکاری این دو نفر نتیجه بخش است ولی پاسکاری دولتیان و مجلسیان فیک و سرکاری!
علی ای حال امیدواریم در دولت بعدی لابلای محاکمه لیست بانیان وضع موجود که آقای محسن رضایی پیشنهاد کرده یا با طراحان و مبدعان این دو طرح هم برخورد اساسی و مشتی شود که دیگر کسی از این طرح های سوفسطایی و پر هزینه نتراشد، یا اجرا کنید برود پی کارش! با کریمان کارها دشوار نیست...
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز