زنگ خطر افزایش فوتی‌های کرونا در بوشهر

زنگ خطر افزایش فوتی‌های کرونا در بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار بالای فوت امروز در استان زنگ خطری محسوب می‌شود و بهبود این شرایط نیازمند جدیت در رعایت اصول بهداشتی است.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۹ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده که شامل چهار مرد ۷۷، ۶۷، ۶۵ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری ریوی، قلبی و فشار خون و پنج خانم ۷۲، ۶۷، ۴۲، ۴۳ و ۳۶ ساله با سابقه بیماری قلبی، ریوی، فشار خون و دیابت است.
او  تاکید کرد: آمار بالای فوت امروز در استان زنگ خطری محسوب می‌شود و بهبود این شرایط نیاز جدی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دارد.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۳۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۵۱ مورد به کرونا، قطعی است.
کشمیری با بیان اینکه اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۶ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.
او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۹ هزار و ۵ نفر در استان بوشهر به این بیماری مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۳۳ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز