خلاصه خبر

خلاصه خبر

جمعیت آهو جزیره خارگ به ۱۴۰۰ راس افزایش یافت
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از افزایش آهو در جزیره نفتی خارگ به یک هزار و ۴۰۰ راس خبر داد و گفت: برای تعدیل جمعیت آهو این جزیره نسبت به ظرفیت آن، تعدادی از آنها به دیگر زیستگاه‌های استان بوشهر منتقل می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه پناهگاه حیات وحش خارگ زیستگاه آهو است افزود: با اجرا طرح‌های مختلف جمعیت آهو در این جزیره افزایش یافت و به یک هزار و 400 راس رسید.
قلی‌نژاد  تعداد جمعیت آهو در  جزیره خارگ  را بیش از حد ظرفیت مراتع آن دانست و بیان کرد: فقر پوشش گیاهی به سبب کاهش باران و تداوم خشکسالی روز به روز در این زیستگاه تشدید می‌شود.
 
هیات هایی که به مقوله عفاف و حجاب بی توجهی کنند، تحریم می شوند
کمال صالح احمدی سرپرست جدید ورزش و جوانان استان بوشهر در مراسم  معارفه خود با بیان اینکه از این پس باید همه تورنمنت ها و مسابقات استانی به نام یکی از شهدا نامگذاری و در اختتامیه شان یک خانواده شهید حضور داشته باشد، ادامه داد: من مرد میدان هستم و بیشتر از اینکه در دفتر کارم منتظر ورزشکاران باشم، در زمین ها و سالن های ورزشی خواهم بود. سرپرست ورزش و جوانان استان همچنین از تماس گیرندگان با موبایل خود هم خواسته تا حداکثر در دو دقیقه موضوع خود را بگویند. وی همچنین افزود : هیات هایی که به مقوله عفاف و حجاب بی توجهی کنند، تحریم می شوند.
کمال صالح احمدی هفته گذشته با حضور معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.
 
مدیر برق بوشهر: قطعی برق خانگی خط قرمز ماست
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: قطع برق خانگی خط قرمز ما است و با همراهی مردم تلاش می‌کنیم این اتفاق نیفتد.
غلامرضا حشمتی می‌گوید: بخش‌های مختلف صنعت برق تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا نیاز مردم را تامین کنند، از مردم نیز می‌خواهیم با مشارکت در مدیریت مصرف هم هزینه برق خود را کاهش دهند وهم به تامین برق کمک کنند.
او افزود: کاهش تولید برق در نیروگاه‌های برق آبی به علت کاهش بارندگی یکی از مشکلاتی است که باعث شده تولید و مصرف انرژی همتراز نباشند و بر همین اساس، برای مصرف بهینه برق و جلوگیری از خاموشی در بخش خانگی، برنامه کاری اداره‌ها، صنایع و کشاورزی تغییر کند.
 
امام جمعه بوشهر: نبود مرکز تشخیص سرطان زیبنده استان نیست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای استان بوشهر باوجود صنایع عظیم و ثروت خدادادی، نداشتن حتی یک مرکز برای تشخیص سرطان زیبنده نیست.
 آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن خیریه امدادگران عاشورا بیان کرد: برای ساخت مرکز خیر ساز غربالگری و تشخیص سرطان استان بوشهر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، اما راه‌اندازی این مرکز نیاز ضروری مردم استان است که باید در ساخت آن تسریع شود. وی افزود: برای استان بوشهر باوجود صنایع عظیم که ازنظر منابع مالی کمبودی در آن وجود ندارد، نداشتن حتی یک مرکز برای تشخیص سرطان زیبنده نیست.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز