هشدار خطیب جمعه به استاندار : سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود / کلاس فن بیان برای برخی مسئولان برگزار کنید

هشدار خطیب جمعه به استاندار : سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود / کلاس فن بیان برای برخی مسئولان برگزار کنید

همشهری آنلاین نوشت : حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه دهدشت ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، یکی از مصادیق تقوا را تقوای سیاسی عنوان و اظهار کرد: انسان در موضع‌گیری‌های سیاسی خود چه برونی و چه درونی علیه یا له اشخاص، در فضای مجازی و حقیقی باید رعایت تقوا را مد نظر داشته باشد.
امام جمعه دهدشت افزود: اگر کسی مخالف نگاه و عقیده سیاسی ما است نباید بر علیه او خارج از دایره تقوا صحبت کنیم.
وی با بیان اینکه عده‌ای در فضای بی در و پیکر مجازی آبروی اشخاص سیاسی را هدف قرار می‌دهند گفت: اگر کسی مخالف سیاسی است در حیطه سیاسی نقد بشود نه در مباحث دیگر، تقوا صرفا انجام واجبات و ترک محرمات نیست، از مصادیق ترک محرمات در دنیای امروز تقوای سیاسی است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) تصریح کرد: این امام همام با آمدنش به ایران اسلامی با روشنگری‌های خود جلوی انحراف‌های فکری در اسلام و تشیع را گرفت و به واسطه فرزندان او امروز ایران با عزت و دارای مکتب دینی و قوی است.
امام جمعه دهدشت در خطبه دوم دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج را یادآور شود و با توجه به برخی سفارشات حضرت آقا، بیان کرد: توجه به مناسک و مفاهیم حج و بهره‌وری از مناسک معنوی باید مورد توجه باشد.
وی با توجه به تذکر رهبری نسبت به اتحاد مسلمین گفت: امروز دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای که در اختیار وهابیت قرار داده، شبانه‌روز به مقدسات همدیگر توهین می‌کنند که این مورد تایید علمای شیعه نیست و این فضا را صهیونیست و انگلستان و آمریکا دارند ایجاد می‌کنند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز