کتاب " آیینه تمام نمای استان بوشهر" منتشر شد

کتاب " آیینه تمام نمای استان بوشهر" منتشر شد

بوشهر- ایرنا- کتاب " آیینه تمام نمای استان بوشهر" اثر مسعود عرب زاده نویسنده، شاعر و پژوهشگر بوشهری منتشر شد.

به گزاش خبرنگار ایرنا، نویسنده این کتاب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تدوین کتاب " آیینه تمام نمای استان بوشهر" در حوزه‌های  تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و هنر با یکهزار سؤال و پاسخ پژوهش محور کنکاش شده است.
مسعود عرب‌زاده افزود: در این کتاب موضوع‌های مختلف درباره تاریخ و جغرافیای استان بوشهر و هر آنچه در ذهن خوانندگان و علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ و تمدن این استان می‌گذرد به شکل پرسش مطرح و سپس پاسخ‌های جامع و کاملی به آن داده شده است.
وی ادامه داد: در کتاب آیینه تمام نمای استان بوشهر پیرامون اماکن قدیمی و مذهبی، روستاها، شهرها، انواع ماهی‌های خلیج‌فارس، طبیعت، کوه‌ها، رودخانه‌ها، نویسندگان، آداب‌ورسوم و باورها، چهره‌های ادبی، مذهبی و سیاسی توضیح‎هایی جامع و کامل به رشته تحریر در آمده است.
عرب‎زاده اظهار کرد: این کتاب در نوبت اول چاپ خود در تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط « انتشارات قلمداران جنوب» وارد بازار نشر شده است.
طراحی جلد کتاب آیینه تمام نمای استان بوشهر توسط «سپیده شیر کو»، صفحه‌آرا: «پری ناز شیر کو» ویراستاران  «سید عبدالعزیز بلادی، تقیه زنگنه»، عکاسان «محسن کیانپور، عبدالرسول قاسمی»  و طراح جدول آن نیز توسط  «نصرالله زنگی»
انجام گرفته است.
«کندوکاو: آسیب‌شناسی هنر در استان بوشهر» ، « لحظه نگاری یک روزنامه‌نگار»، مجموعه شعر «عاطفه آنجا بود» و قصه کودکان «جیک و جیک و جیک تولده» از دیگر کتاب‎هایی است که تاکنون توسط مسعود عرب‎زاده منتشر شده است.
مسعود عرب زاده متولد ۱۳۶۳ بندر بوشهر و کارشناس ارشد علوم تربیتی برنامه‌ریزی آموزشی است.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز