معاون وزیر کشور: دولت محدودیتی در تامین اعتبار پسماند ‌ندارد

معاون وزیر کشور: دولت محدودیتی در تامین اعتبار پسماند ‌ندارد

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ محدودیتی در زمینه تامین اعتبار مربوط به طرح‌های پسماند وجود ندارد.

مهدی جمالی نژاد در نشست بررسی مسائل و  مشکلات عمرانی حوزه شهری و روستایی شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم از توابع استان بوشهر با اشاره به برنامه رفع پسماند در استانها اظهار داشت: بر این اساس شهرداران می توانند در زمینه پسماند دو تا سه طرح ارائه و با استفاده از این فرصت مشکل دفع پسماند را در شهرها و روستاهای خود برطرف کنند.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین سازمان شهرداری و صندوق نوآوری انتظار می رود شهرداران و دهیاران از این فرصت برای اجرای طرح‌های نوآورانه از جمله نصب دوربینهای ترافیکی استفاده کنند.
 
ظرفیت تولید سیمان در استان بوشهر افزایش می‌یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از توسعه صنایع و معادن با نگاه به توسعه پایدار و حفظ الزامات زیست محیطی خبر داد و گفت: در این راستا ظرفیت تولید سیمان در استان بوشهر افزایش می‌یابد.
علی باستین در نشست بررسی اجرا طرح‌های کارخانه سیمان در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 3 کارخانه سیمان در این استان فعال است اظهار داشت: ظرفیت سالانه سه کارخانه سیمان استان بوشهر در شهرستان‌های کنگان، دشتی و دشتی 4 میلیون تن است.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تولید مواد معدنی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است گفت: هر چند در توسعه صنایع بزرگ و پیشران توسعه نگاه ما معطوف به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته و نرخ بیکاری بالا، ایجاد توازن منطقه‌ای است ولی در جانمایی صنایع بزرگ باید موضوع زیست محیطی و توسعه پایدار مورد توجه ویژه باشد.
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز