قلندر تئاتر از بیمارستان مرخص شد

قلندر تئاتر از بیمارستان مرخص شد

ایسنا : به گفته خودش عشق به تئاتر را از کودکی و زمانی که هنوز نمی‌توانسته کلمات را به خوبی ادا کند، احساس کرده است. از دیدن تعزیه محلات مختلف بوشهر شروع کرده و تا شاهنامه‌خوانی و نقش‌دادن به بچه‌های کوچه و وادارکردن آن‌ها به بازی تئاتر ادامه داده است.

بعدترها زمانی که دانشجویی غریب در شهر امام غریب می‌شود، آشنایی با دکتر شریعتی و بازی در نمایش تک‌پرسوناژ «بار دیگر ابوذر»، طرح «قلندرخونه» را در ذهنش کلید می‌زند و این چنین بزرگیِ ایرج صغیری از دل جغرافیای کوچک بر همگان هویدا می‌شود.
یک هفته‌ای بود که ایرج صغیری، مرد شماره یک تئاتر آیینی ایران در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری و تحت درمان بود.
اقلیما صغیری فرزند ایراج صغیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پدر، شنبه هفته گذشته با علائم ضعف شدید به بیمارستان مراجعه، آزمایشات لازم را انجام داد و به تشخیص پزشک بستری شد.
وی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت عمومی پدر خوب است و دقایقی پیش ایشان ترخیص شدند.
ادامه روند درمان خالق قلندر خونه در شهری دیگر
فرزند ایرج صغیری تصریح کرد: به دستور پزشکان با ترخیص پدر ادامه روند درمانی باید در تهران یا شیراز یا هر شهری که شرایط برای درمان مناسب تر است، اتفاق بیفتد؛ مسئولین استانی نیز در این خصوص قول همکاری داده‌اند که امیدواریم وعده‌ها عملی شوند.
اکنون انتظار می‌رود که مسئولین امر صغیری را فقط برای گرفتن عکس یادگاری نخواهند و علاوه بر حمایت از او زمینه‌ساز ریشه‌زدن و ریشه دواندن نخبگان هنری و فرهنگی استان بوشهر باشند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز