بهره‌برداری از ۳ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بوشهر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر مطرح کرد

بهره‌برداری از ۳ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بوشهر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در هفته دولت از ۳ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیاردریال و ۴۸ نفر اشتغال‌زایی در شهرک صنعتی بوشهر بهره‌برداری شد.
تسنیم : سیدمهدی صفوی در آئین افتتاح 3 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بوشهر با بیان اینکه 312 واحد صنعتی و تولیدی در 20 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان بوشهر راه‌اندازی شده اظهار داشت: این واحدهای تولیدی و صنعتی  با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 105 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و 5 هزار و 400 شغل ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه 351 طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر در حال اجرا است، خاطر‌نشان کرد: برای اجرای این واحدهای تولیدی و صنعتی در مجموع 235 هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان واگذار شده و 566 هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان ‌به استثناء جم و عسلویه حداقل یک شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها این میزان به 3 شهرک و ناحیه صنعتی می‌رسد ضمن اینکه تمامی شهرک‌ها و نواحی دارای امکانات لازم از قبیل آب، برق و تلفن است.
صفوی با بیان اینکه 11 شهرک و ناحیه صنعتی استان بوشهر گاز‌رسانی شده است، افزود: در حال حاضر 64  انشعاب صنعتی فاضلاب واگذار شده و 19 دفتر مشاور در ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار به مشاوران صنعتی واگذار شده است.
وی از افتتاح  3 واحد تولیدی همزمان با ششمین روز از هفته دولت در شهرک صنعتی بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: سه واحد صنعتی در زمینه بسته‌بندی مرغ ‌و قطعات بتنی واقع در شهرک صنعتی بوشهر دو با سرمایه‌گذاری 110 میلیارد ریال و اشتغال 48 نفر افتتاح شد.
مدیرعامل شهرک صنعتی استان بوشهر به افتتاح واحد صنعتی قطعه بندی، طعم‌دار کردن و بسته‌بندی انواع گوشت قرمز و سفید در شهرک صنعتی بوشهر خبرداد و افزود: این واحد صنعتس در زمینی به مساحت 3 هزار و 400 مترمربع زیربنا و با سرمایه‌گذاری 27 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.
صفوی با اشاره به افتتاح  2 واحد صنعتی پیشتاز بتن و بتن مرادی در بوشهر گفت: این دو واحد در زمینه تولید قطعات بتنی و بتن آماده در زمینی به متراژ 9 هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری 83 میلیارد ریال با تولید سالانه 610 هزار تن قطعات بتنی ایجاد شده و برای 22 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
 
 
 

ارسال دیدگاه