با اين معجون چربي سوزي را پلکاني افزايش دهيد

با اين معجون چربي سوزي را پلکاني افزايش دهيد

چاقي معمولاً در ناحيه اطراف معده رخ مي دهد زيرا در ساير قسمت هاي بدن اعضايي چون کبد ، روده ، طحال ، ريه وغيره وجود دارند اما در اطراف معده به خاطر حفره شکمي وعدم وجود عضو ويژه چربي مجال تجمع پيدا مي کند.

انواع روش ها و گزينه ها براي لاغرشدن و سوزاندن چربي ها وجود دارد از جمله ورزش کردن و گرفتن رژيم هاي لاغري اما مي توان با استفاده از يک معجون خانگي به سرعت و به آساني به وزن موردنظر دست يافت.

اين معجون خانگي قدرتمند ازآب به ميزان يک ليوان، يک دوم آب ليمو ترش، يک دسته جعفري تازه، يک عددخيار و قطعه اي زنجبيل بدست مي آيد.

براي درست کردن آن ابتدا تمامي را شسته به صورت خام خرد کرده و زنجبيل رنده شده نيز به آن اضافه مي شود و در نهايت اين مخلوط در دستگاه همزن ريخته شده تا تبديل به يک محلول يکدست شود، براي خوش طعم شدن آن نيز مي توان يک قاشق شيرين کننده مصنوعي استويا به آن اضافه کرد.

نحوه استفاده از اين اسموتي رژيمي به اين شکل است که هر شب قبل ازخواب يک ليوان از آن نوشيده شود.

ظرف يک هفته ازشروع نوشيدن اين اسموتي فرد احساس انرژي فراوان در انجام کارهاي روزانه خود پيدا مي کند و نيزچربي هاي شکمي او تا ميزان زيادي کاهش مي يابد.

متخصصان توصيه مي کنند براي اثر گزاري بيشتر اين معجون لاغري افراد به نوشيدن آن به صورت مستمر تا رسيدن بهن نتيجه ادامه دهند و البته در کنارآن کارهايي مانند افزايش فعاليت روزانه و پرهيز از خوردن مواد غذايي شيرين و پرچرب را انجام دهند تا قابليت چربي سوزي آن چند برابر شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز