مردم استان بوشهر خواهان جبران خسارت ناشی از صنعت در منطقه هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی:

مردم استان بوشهر خواهان جبران خسارت ناشی از صنعت در منطقه هستند

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی گفت: هرجا صنعت باشد با خود عوارض، ناهنجاری ها و آسیبهای اجتماعی برای منطقه به همراه دارد که مردم این استان از صنایع موجود در استان تنها خواهان جبران خسارت ناشی از آن در منطقه هستند.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری در جمع مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر افزود: مردم استان بوشهرمی دانند این صنعت ملی است و فواید آن باید به ملت بازگردد ولی خواسته ای به غیراز جبران خسارتها، کاهش آسیبهای اجتماعی و ناهنجاری های ناشی از ورود صنایع به منطقه ندارند.
وی تصریح کرد: تهیه پیوست فرهنگی صنعتی در استان از ضرورتهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
خدری با اشاره به آتش سوزی اخیر خط لوله گاز در شهرستان گناوه اظهار کرد: بیشتر مدیران ارشد این صنایع غیربومی و پروازی هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقاتی که در خصوص این آتش سوزی ها صورت گرفته بیشترین علت آنها ناشی از خطاهای انسانی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: در صنعت به مدیرانی نیازی داریم که وقتی در خانه هستند اندیشه و تفکر آنان پیش پروژه و صنعتشان باشد نه مدیرانی که در صنعت هستند ولی فکرشان نزد خانواده شان است.
وی با اشاره به مشکلات ملوانان در خصوص بیمه اظهار کرد: براساس بند یک ماده 68 قانون تامین اجتماعی ملوانان هیچ وقت بازنشسته نمی شوند که با توجه به سختی کار آنان، این قانون باید اصلاح شود.
به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر سختی و زیان آور بودن شغل ملوانان باید مورد توجه و در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شرایطی که دولت تدبیر و امید عقلانیت، خرد و منطق را در جامعه نهادینه کرد امروز از تریبونهای رسمی با بی انصافی مورد هجمه قرار می گیرد.
وی یادآور شد: از نمونه های بارز خدمت رسانی دولت تدبیر و امید دولتمردانی هستند که امروز با جدیت برای رفع مشکلات مردم در استانها حاضر می شوند و نسبت به حل معضلات و مشکلات مردم اهتمام دارند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز