ایرانجوانی ها این بازی را آسان نگیرند!

امروز ایرانجوان و راه آهن در بوشهر

ایرانجوانی ها این بازی را آسان نگیرند!

 طبق برنامه هفته هفدهم لیگ یک ، ایرانجوان چهارشنبه در بوشهر از راه اهن میزبانی خواهد کرد.شاگردان مفتخر که از دو برد پیاپی در حاشیه امنیت نسبتا خوبی قرار دارند برای بردن راه آهن در آخرین بازی نیم فصل انگیزه های فراوانی دارند.
به گزارش پیام عسلویه مصاحبه های عجیب مهدی پاشازاده سرمربی تیم تهرانی و مشکلات مالی تیم راه آهن در چند روزه گذشته سوژه رسانه ها شده و همین امر شاید اندکی سردرگمی را در اردوی ایرانجوان ایجاد کرده باشد.
 مهدی پاشازاده در مصاحبه اش عنوان می کند برای بازی به بوشهر نمی آید چرا که می خواهند تیم او را با اتوبوس و زمینی رهسپار کنند و البته مدیر عامل راه اهنی ها  خبر از حضور بازیکنان امید باشگاه را در بازی چهارشنبه می دهد.
راه آهن یزدان از ابتدای فصل دچار همچین مشکلاتی بوده و هست .آنها با وجود همه نداری ها همه بازی را رفتند و به نظر می رسد این بزرگ نمایی رسانه ای نباید مفتخر و تیمش در انتظار یک بازی راحت قرار دهد.سرمربی راه آهن مرد سرد و گرم چشیده این فوتبال است و مطمئن باشیم در آخرین لحظات آنها بهترین تصمیم را می گیرند.
 ایرانجوان در ایستگاه اخر نیم فصل اول می بایست با قدرت حضور یابد و یک برد خوب را تجربه کند چرا که بردن راه آهن یعنی آرامش و اطمینان بیشتر برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول،آسان گرفتن حریف در فوتبال خطرناک ترین اتفاق ممکن است که بازیکنان تیم بوشهری به خوبی از آن آگاه هستند.  

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز