عظمت کار دولت یازدهم در عسلویه نمایان است

فرماندار عسلویه:

عظمت کار دولت یازدهم در عسلویه نمایان است

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: هر کس می‌گوید کاری در دولت یازدهم نشده، به عسلویه بیاید و عظمت کار را ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری در گردهمایی سراسری روسای واحدهای دانشگاه علمی کابردی ضمن معرفی اجمالی عسلویه، به مناطق گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان عسلویه با دارا بودن اولین و بزرگ‌ترین پارک ملی دریایی یکی از مناطق مستعد برای گردشگری و تحقیقات علمی و پژوهشی است.
وی بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور و علمی کابردی عسلویه نقش بسزایی در ارتقای علمی منطقه و شهرستان داشته است که شایسته تقدیرند.
فرماندار عسلویه به سفر اخیر رئیس جمهور به عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: در این اتفاق تاریخی که در تاریخ صنعت بی سابقه است بیش از ۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و با تدبیر دولت هم اکنون با رقیب قطری که سال‌ها از حوزه پارس جنوبی برداشت می کند برابر هستیم.
نادری افزود: حجم سرمایه گذاری و تولید در این منطقه نشان از کار جهادی دولت در قالب اقتصاد مقاومتی است و هرکس می‌گوید در این ۴ سال کاری نشده، به عسلویه بیاید و عظمت کار  را ببیند.
نادری بر لزوم تلاش بیشتر برای کیفیت بخشی به آموزش در عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در آموزش منطقه و توانمندسازی جوانان شهرستان از عوامل امنیت پایدار پارس جنوبی و شرکت‌های مستقر است و دانشگاه علمی کاربردی در این میان می‌تواند نقس موثری ایفا کند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز