ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بندر بوشهر شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بندر بوشهر شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود

تسنیم : مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در اجرای مجتمع بندری نگین بوشهر، ترمینال کانتینری با ظرفیت ۳۰۰ هزار تی.ای.یو کانتینر در شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود.

محمدمهدی بنچاری در نشست بررسی طرح‌های زیرساختی مجتمع بندری نگین بوشهر با بیان اینکه این مجتمع نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های بندری بوشهر دارد اظهار داشت: مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه فعالیت‌های بندر بوشهر تعیین شده که ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به بیش از 2 برابر افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه مجتمع بندری جزیره نگین با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مجتمع بندری نگین، بخش خصوصی بیش از 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های زیربنایی در مجتمع بندری نگین بوشهر بر عهده این اداره کل است گفت: ایجاد تاسیسات زیربنایی شامل برقرسانی، پل و جاده دسترسی، لایروبی کانال برای دسترسی به عمق مناسب و احداث دروازه و ورودی بندرنگین از جمله اقدام‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش زیربنایی است.
بنچاری با تاکید بر اجرای طرح برقرسانی در مجتمع بندری نگین بوشهر افزود: تامین برق در مجتمع بندری نگین بوشهر یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌‌ها است که در این زمینه طرح آن تدوین شده است.
وی با بیان اینکه طرح ایجاد پست برق 63 کیلوولتی در جزیره نگین با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر اجرایی می‌‌شود تصریح کرد: در اجرای این طرح سازمان بنادر و دریانوردی 60 میلیارد ریال تامین اعتبار می‌‌کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح  ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بندر بوشهر در شهریور ماه امسال  خبرداد و خاطرنشان کرد: در اجرای مجتمع بندری نگین بوشهر، ترمینال کانتینری با ظرفیت 300 هزار تی.ای.یو کانتینر در شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود.
بنچاری با بیان اینکه احداث ترمینال کانتینری در 15 هکتار  در مجتمع نگین اجرا می‌شود گفت:  در فاز نخست مجتمع بندری جزیره نگین با 300 متر اسکله و ظرفیت پذیرش کشتی‌های 50 هزار تنی فراهم می‌شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز