اجرای حکم اعدام یک سرباز به تعویق افتاد

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

اجرای حکم اعدام یک سرباز به تعویق افتاد

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای حکم اعدام یک سرباز محکوم به اعدام به تعویق افتاد.
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عمران شناوری جوان سربازی است که بر اثر یک اشتباه در درگیری، دوست خود را به قتل رسانده بود و محکوم به اعدام شد.
وی اضافه کرد: طی رایزنی‌هایی که با دادستانی انجام دادیم اجرای حکم اعدام این سرباز که ناخواسته مرتکب قتل شده بود، یک هفته به تعویق افتاد تا فرصتی دوباره برای جمع آوری دیه مقتول فراهم شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: عصر سه‌شنبه نیز مراسم جشن گلریزان از طرف دفتر ارتباط مردمی اینجانب در گناوه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دیه برگزار می‌شود.
عمران شناوری جوان ۲۲ ساله‌ای است که بدون سایه پدر زیر پوشش کمیته امداد بزرگ شده و اردیبهشت سال ۹۲ در اثر یک اشتباه، غفلت، خشم و فضای خاص حاکم در دوره سربازی در یک درگیری کاسه صبرش لبریز می‌شود و تنها برای ترساندن طرف دعوی، دستش ماشه اسلحه را لمس می‌کند و دوست جوان خود را ناخواسته به قتل می‌رساند.
حالا امید این جوان و خانواده و دوستان و هم‌شهریانش به دستان خیرانی است که بتوانند در این کار خیر شرکت کرده و مانع از اعدام این جوان شوند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز