قولی که استاندار بوشهر به دیری ها داد

قولی که استاندار بوشهر به دیری ها داد

فرماندار شهرستان دیر گفت: استاندار بوشهر برای پرداخت کمک‌های ویژه به سیل‌زدگان شهرستان دیر در پی وقوع سیل و طوفان دریایی در بهمن و اسفندماه سال گذشته قول مساعدی داده است که منتظر اجرای آن هستیم.
حمزه اعتماد در نشست شورای اداری شهرستان دیّر اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید داخلی و توجه ویژه به اشتغال است.
وی افزود: حمایت از صادرات، توجه به الگو و مدیریت مصرف، استفاده از تولید داخلی، جهت‌گیری منابع صندوق توسعه ملی به منظور اشتغال و تولید، بهبود مستمر فضای کسب وکار و رفع موانع دست و پا گیر می‌تواند در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری موثر باشد.
 فرماندار شهرستان دیر در رابطه با خسارات وارده به شهرستان دیّر در پی وقوع سیل و طغیان دریا بیان کرد: در حادثه طوفان دریایی تقریبا ۳۹۰ میلیارد ریال برآورد خسارت شد که به استانداری اعلام کردیم و در این راستا خسارات وارده به تک تک واحدهای مسکونی ، تجاری و شناورهای صیادی لحاظ شده است.
اعتماد تاکید کرد:  استاندار بوشهر برای پرداخت کمک‌های ویژه به سیل‌زدگان شهرستان دیر در پی وقوع سیل و طوفان دریایی در بهمن و اسفندماه سال گذشته قول مساعدی داده است که منتظر اجرای آن هستیم.
وی در خصوص دو انتخابات پیش رو گفت: ما موظف به رعایت مر قانون هستیم  و نتایج تأیید صلاحیت ها پس از بررسی در هیئت نظارت در اختیار کاندیدا های شورای شهر و روستا قرار می‌گیرد و افراد فرصت لازم برای اعتراض دارند و حق کسی ضایع نخواهد شد.
فرماندار دیّر با بیان این که انتخابات مربوط به همه و نظام است و باید به دنبال جلب رضایت مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رأی باشیم، افزود: ادارات حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ جناح یا فردی را ندارند و در صورت مشاهده خلاف قانون برخورد جدی می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بیمارستان دیّر که خواسته به حق و یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بوده است هفته آینده با حضور مقامات کشوری افتتاح می شود.
این مقام مسوول گفت: اسکله خورخان، جاده دیّر-امامزاده شاه ابوالقاسم و جاده وفاق از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی در دستور کار است.
وی افزود: پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب دیّر نیز ظرف ۲ ماه آینده وارد مدار می‌شود تا مشکلات ناشی از کمبود آب مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز