گنج استان بوشهر نفت نیست بلکه انسان‌های بزرگ است

امام جمعه بوشهر:

گنج استان بوشهر نفت نیست بلکه انسان‌های بزرگ است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار توجه ویژه به نخبگان و افراد موفق استان شد و گفت: گنج استان بوشهر نفت نیست بلکه انسان‌های بزرگ است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه مسئول دبیرخانه دانشجویی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر همواره مهد بزرگان متعددی بوده است که افتخاری برای این استان محسوب می‌شوند.
وی خواستار توجه ویژه به نخبگان و افراد موفق استان شد و ادامه داد: ارزش هر استان به داشتن منابع انسانی است و باید نگاه ویژه‌ای به نخبگان صورت گیرد و افراد موفق تجلیل و تکریم شوند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه متاسفانه امروزه نامی از بسیاری از بزرگان استان بوشهر برده نمی‌شود، تصریح کرد: بوشهر از قدیم الایام استانی برخوردار از علما و شخصیت‌های بزرگ علمی بوده است که تالیفات متعددی داشته‌اند ولی نامی از آنها برده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مرحوم آل عصفور، اهرمی تنگستانی، علامه بلادی بوشهری و ... از بزرگان استان بوشهر هستند، اضافه کرد: بوشهر یکی از استان‌های بزرگ در حوزه طلوع نیروی انسانی است.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ارزش هر سرزمین به منابع انسانی آن است افزود: گنج استان بوشهر نفت نیست بلکه انسان‌های بزرگ است و نفت و گاز در مرحله بعدی قرار دارد.
وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم افراد موفق باعث ایجاد انگیزه برای ادامه راه و رشد فرد می شود، گفت: توجه به منابع انسانی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت استان خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اهمیت بالای برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از برگزاری این کنگره تعلیم است و بخشی از این کار بر عهده دانشگاهیان است.
وی از اهداف مهم برگزاری این کنگره به حرکت نخبگان در استان، نخبه پروری، نخبه اندیشیدن و نخبه عمل کردن اشاره کرد و اظهار داشت: آثار این کنگره در قالب کتاب چاپ شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز