پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر تا ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد

معاون استاندار بوشهر:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر تا ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح‌های مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال است که در این عرصه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر تا ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

سعید زرین‌فر در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و کارآفرینی استان بوشهر، طرح کارورزی دانشجویان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از مهم‌ترین برنامه‌های  دولت  است که در اجرای این طرح از همه  ظرفیت‌ها به ویژه منطقه ویژه پارس جنوبی استفاده می‌شود.
وی با تاکید بر توانمندسازی نیروهای جوان در راستای اشتغال‌زایی  گفت:مهارت آموزی  باید در اولویت قرار بگیرد که در این راستا  باید این آموزش‌ها متناسب با نیازهای مناطق ارائه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه آینده نگری به اشتغال با مهارت‌آموزی محقق می‌شود خاطر نشان کرد: در این راستا  حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت قرار دارد.
زرین‌فر با  تاکید بر افزایش تسهیلات اعتباری مشاغل خانگی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال است که در این عرصه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر تا 200 میلیون ریال افزایش می‌یابد.
وی اجرای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر را بر اساس توانمندی‌های متقاضیان دانست و بیان کرد: توانمندی اشتغال‌زایی و ظرفیت تولیدی مناطق استان بوشهر شناسایی و تدوین شده که بر اساس این قابلیت‌ها  طرح‌های مشاغل خانگی اجرا می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار را  از برنامه‌های مهم امسال دانست و تاکید کرد: باید  بانک‌ها در این عرصه در  پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره اجرای تلاش مضاعفی داشته باشند.
زرین‌فر با بیان اینکه طرح کارورزی نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج کسب و کار دارد و احیاء کننده فرهنگ کار و مهارت‌آموزی است بر  ضرورت پیگیری و جذب اعتبارات  مشاغل خانگی  و تعیین کارگر از طرح تکاپو تاکید کرد.            

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز