انتشار فراخوان جشنواره استانی تئاتر دشتستان

انتشار فراخوان جشنواره استانی تئاتر دشتستان

دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اعلام کرد: در راستای حفظ و انتقال میراث کهن نمایش های سنتی و آیینی استان بوشهر و همچنین حمایت از فعالیت های گروه های جوان و آثار نمایشی با موضوع جشنواره، جشنواره استانی تئاتر دشتستان برگزار خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز در این ارتباط گفت: ایجاد شرایط و فضای مناسب به منظور تولید و ارائه نمایش های ایرانی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از هنر نمایش، بهره برداری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان و ارتقای فعالیت های نمایشی از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
محمدحسین زندویان اظهار داشت: دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان در بخش تئاتر صحنه ای با موضوع آزاد، نماز، حجاب و عفاف و کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.
زندویان افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ١/١٠/٩٦ و زمان اعلام نتایج بازبینی آثار نیز ١٥/١٠/٩٦ می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان از ٢ تا ٥ بهمن ماه ٩٦ به میزبانی شهرستان دشتستان و در شهر برازجان برگزار خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اضافه کرد: آثار متقاضی در دهمین جشنواره استانی آزاد دشتستان نباید در هیچ جشنواره ای شرکت کرده باشد.
محمدحسین زندویان در پایان خاطرنشان کرد: ارسال فرم درخواست شرکت در جشنواره به دبیرخانه و ارائه مجوز کتبی از نویسنده یا ناشر برای اجرای نمایش و نوآوری و خلاقیت در نوع نگاه به مضامین موردنظر و تلاش برای معاصرسازی مفاهیم از جمله شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره می باشد.
یاداور می شود، تمام گروه های نمایشی استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان به نشانی: برازجان خیابان شهید عباسپور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان ارسال و یا با شماره تلفن و دورنگار ٠٩١٦٤٢٣٧٥٧١ – ٠٧٧٣٤٢٤٤٦٨٦ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه