نمایشگاه «دیار تنهایی» در حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه «دیار تنهایی» در حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه عکس گروهی «دیار تنهایی» شامل آثار هنرمندان عکاس سینمای جوان تنگستان و تنی چند از عکاسان استان بوشهربا محوریت و موضوع محرم و تحت عنوان حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه درشهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان افتتاح و به مدت پنج روز برپا شد.

 
احمدی رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان در این رابطه گفت: این نمایشگاه، که با همت اعضای کارگاه عکس تنگستان، با موضوع و محوریت محرم در استان بوشهر و در یک خیمه گاه نمادین که سمبل خیمه های کربلاست و در فضایی تقریباً متناسب با موضوع نمایشگاه برپا شد.
 
وی افزود :باهدف حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه و بدین شرح که هرشخص حقیقی و یا حقوقی با خرید این آثار و پرداخت هزینه مقرربه دبیرخانه این نمایشگاه و یا یکی از روش های پرداخت تعریف شده، در این حرکت ملی از هموطنان عزیزمان حمایت خواهد نمود.
در این نمایشگاه، ۲۴ تابلوی عکاسی از۱۲ عکاس با موضوع محرم، آثاری از سمیه مختاری، افشان نعمتی، فاطمه یزدانی، طاهره حیدری، مریم نجاتی بوشهری، نیما قائدی، محسن مغانلو، ایمان ماندگار، رزاق عبیدی، سجاد رنجبر و کیوان آذرشب به نمایش گذاشته شده.
نمایشگاه عکس گروهی «دیار تنهایی» شامل آثار هنرمندان عکاس سینمای جوان تنگستان و تنی چند از عکاسان استان بوشهر با حمایت انجمن سینمای جوانان تنگستان و دفتر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان،دانشگاه علمی کاربردی واحد کشت و صنعت پاسارگاد تنگستان ،شهرداری و شورای اسلامی شهراهرم،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بود که چهارشنبه گذشته در شهر اهرم افتتاح شده بود.
 

ارسال دیدگاه