کشفیات انبارهای احتکار در بازار توزیع شود

استاندار بوشهر:

کشفیات انبارهای احتکار در بازار توزیع شود

 استاندار بوشهر بر لزوم افزایش نظارت و اجرای گشت‌های بازرسی در سطح بازار تاکید کرد و گفت: باید با طی مراحل قانونی، کشفیات انبارهای احتکار در بازار توزیع شود.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان در دستگاه‌های ذیربط باید برای تامین مایحتاج مردم و توزیع و عرضه به قیمت مناسب در سطح بازار تلاش ویژه داشته باشند.
وی یکی از مسائل مهم را تهیه و تامین لاستیک مورد نیاز خودروها به ویژه حل مشکلات کامیون‌داران دانست و اضافه کرد: در آستانه بازگشایی مدارس باید برای تهیه و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به قیمت مناسب تلاش شود.
استاندار بوشهر خواستار نظارت جدی و مستمر بازرسان و گشت‌های مشترک بر قیمت و نحوه توزیع محصولات و کالاهای مختلف شد و افزود: کارگروه تخصصی برای تعیین گوشت مرغ با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط در استان بوشهر تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: انبارهای نگهداری کالاها در سامانه جامع انبارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت شوند و هر انباری که ثبت نشود به عنوان تخلف تلقی می‌شود و این موضوع باید به صورت ویژه اطلاع‌رسانی شود.
گراوند خاطرنشان کرد: برخی از انبارها که اقدام به احتکار کالا کرده بودند کشف شده‌اند که این کالاها پس از انجام مراحل قانونی و قیمت گذاری باید به سرعت در اختیار مردم با اولویت تعاونی‌ها قرار داده شود.
وی با تاکید بر ضرورت حضور مداوم و مستمر گروه‌های نظارت در روند توزیع این کالاها، تصریح کرد: اطلاع رسانی در زمینه توزیع کالاهای یاد شده از مسائل ضروری است.
استاندار بوشهر همکاری بازاریان در اجرای برنامه‌های تنظیم بازار را ضروری دانست و افزود: نصب برچسب قیمت روی کالاها و محصولات از مسائل ضروری است و برای جلوگیری از آسیب‌ها گشت‌های بازرسی بر روی قیمت کالاها نظارت مداوم توجه داشته باشند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز